Často kladené otázky

Bezpečnost

  1. Proč si musím zvolit dobré hlavní heslo?
  2. Proč používá systém SMS 007 šifru AES?
  3. Co když svoje heslo zapomenu?

Přístroje

  1. Jaký typ telefonu potřebuji?
  2. Který typ telefonu byste mi doporučili?

Instalace a používání

  1. Musím mít aktivované GPRS?
  2. Můžete mi pomoci s instalací systému?
  3. Mohu používat SMS 007 i ze zahraničí?

Velcí zákazníci

  1. Přejeme si speciální úpravu Vašeho systému pro naše potřeby
  2. Existuje možnost slev při hromadných odběrech?
  3. Provádíte také školení uživatelů?

Bezpečnost

Proč si musím zvolit dobré heslo?

Jednoduché heslo je snadno uhodnutelné. Pokud se Váš telefon dostane do rukou protivníků, kteří mají dostatečné odborné znalosti, vyzkoušejí proti Vašim datům několik milionů nejběžnějších slov (českých, anglických i jiných) a jiných běžných údajů (např. rodná čísla, data narození ...). Proto je důležité zvolit si hlavní heslo aplikace tak, aby se nedalo tímto způsobem uhodnout.

Proč používá systém SMS 007 šifru AES?

Šifra AES je otestována mnohaletou prací vědců, takže se můžeme spolehnout na její kvalitu. Navíc je velmi rychlá a nenáročná na prostor, což je u malých zařízení, jako jsou mobilní telefony, podstatné. Konečně: na šifru AES nejsou žádné softwareové patenty.
V případě, že si v rámci systému SMS 007 přejete používat i jiné šifry než je AES, nahlédněte do této odpovědi.

Co když svoje heslo zapomenu?

V takovém případě jsou všechna data uložená v telefonu ztracena! Neexistuje žádný způsob, jak se k nim dostat bez hesla.

Přístroje

Jaký typ telefonu potřebuji?

K provozu systému SMS 007 je zapotřebí telefon, který používá Javu verze MIDP-2.0 a podporuje tzv. WMA API. Starší Java telefony, které mají pouze standard MIDP-1.0, tento systém provozovat nemohou.
Podstatnou vlastností, která dělí telefony s MIDP-1.0 a s MIDP-2.0, je možnost "probudit" aplikaci při příchodu šifrované SMS. Starší telefony tuto možnost nemají, a tak, když je aplikace vypnuta, příchozí SMS rovnou zahazují. Tím by zákazník s MIDP-1.0 telefonem ztratil většinu svých příchozích SMS, a ani by se o tom nedozvěděl.
Částečný přehled MIDP-2.0 telefonů najdete na těchto stránkách, nečiní si však nárok na úplnost. Pokud si nejste jisti, zda Váš telefon podporuje MIDP-2.0, kontaktujte prosím naši společnost.

Který typ telefonu byste mi doporučili?

Velmi dobré zkušenosti máme s telefony Nokia 6230 a 6230i. I ostatní telefony Nokia obvykle nabízejí kvalitní provoz.
U telefonů typu Siemens jsme zaznamenali několik problémů, které se Vašeho přístroje samozřejmě týkat nemusejí; obecně, čím novější Siemens, tím lépe.
Poměrně špatné zkušenosti máme s telefony Motorola, které jsou dosti pomalé a trpí řadou drobných chyb ve své implementaci Javy. Dlouhodobý úspěšný provoz systému SMS 007 na telefonech Motorola nejsme schopni zaručit.
Samsungy série SGH-Vxxx nepodporují SMS 007, neboť jim chybí tzv. WMA API. Samsung SGH-D500 a podobné typy umožňují spustit SMS 007, avšak rovněž mají chyby ve firmware. Například příchozí zašifrovaná zpráva se na telefonu Samsung SGH-D500 může "rozmnožit" na několik identických kopií.

Instalace a používání

Musím mít aktivované GPRS?

K instalaci systému je GPRS zapotřebí, k jeho dalšímu provozu nikoliv.
Systém můžete nainstalovat s jinou SIM kartou, než se kterou jej budete používat. To znamená, že na Vaší vlastní SIM kartě GPRS být aktivované nemusí. Musí být pouze na SIM kartě, se kterou instalaci provádíte.

Můžete mi pomoci s instalací systému?

Provedení instalace systému je součástí našich služeb pro varianty Profi a Special. U varianty Standard si musíte poradit sám/sama.

Mohu používat SMS 007 i ze zahraničí?

Ano, bez potíží.

Velcí zákazníci

Přejeme si speciální úpravu Vašeho systému pro naše potřeby

Velkým zákazníkům nabízíme možnost realizace dalších rozšíření systému SMS 007. Možnosti rozšíření zahrnují např.:

V případě zájmu o nějakou speciální úpravu kontaktujte prosím naši společnost.

Existuje možnost slev při hromadných odběrech?

Ano. V případě zájmu o hromadný odběr kontaktujte prosím naši společnost.

Provádíte také školení uživatelů?

Ano, možnost školení uživatelů existuje. V případě zájmu kontaktujte prosím naši společnost.